21 stycznia 2017 roku, w warszawskim hotelu Hilton, odbył się I Wielki Charytatywny Bal Karnawałowy Środowiska Infrastruktury i Budownictwa.

Tegoroczny bal był również inauguracją obchodów 25-lecia organizatora imprezy - Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa.

W Balu wzięło udział 250 gości z firm i instytucji zajmujących się tworzeniem polskiej infrastruktury i budownictwa, a także szerokie grono sympatyków i interesariuszy tego obszaru biznesu. Organizacja balu to kolejny krok PZPB ku integracji całego środowiska branży budownictwa i infrastruktury. Na co dzień Związek reprezentuje  interesy swoich członków przed wieloma gremiami i wspiera w rozwiązywaniu problemów, na jakie napotykają przy realizacji inwestycji i szeroko pojętego własnego rozwoju.

Bal był nie tylko okazją do świetnej zabawy. Imprezie przyświecał cel wsparcia Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Są to osiedla 12-14 domów, a w każdym domu mieszka Rodzina SOS, która opiekuje się 6 – 8 powierzonych im dzieci. W Polsce istnieją trzy Wioski SOS: w Biłgoraju, Kraśniku i Siedlcach.

W tym celu podczas balu odbyła się aukcja charytatywna, przygotowana i przeprowadzona wspólnie przez PZPB i Dom Aukcyjny Art In House. Wśród licytowanych obrazów znalazły się m.in. dzieła znakomitego polskiego akwarelisty, wykładowcy na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej - Krzysztofa Ludwina - „Kompozycja miejska”, Urszuli Kozieł – „Geometria ujarzmiona”, a także prace Wojciecha Brewki, Aleksandra Marka Kormana, MilionerBoya, Sabiny Marii Grzyb, Marty Kolarz czy Grzegorza Klimka. Dochód z aukcji (blisko 60 tys. złotych) w całości zostanie przekazany na wsparcie Stowarzyszenia.

Znakomita atmosfera, jaka panowała na balu, pozwala z niemal 100-procentową pewnością zapowiedzieć kolejną edycję tego wydarzenia w przyszłym roku. Goście bawili się do rana przy muzyce jednej z najlepszych grup coverowych „Drugi Tydzień”. Organizacja takiej imprezy była możliwa dzięki wsparciu Głównego Partnera, firmy Doka Polska Sp. z o.o., któremu serdecznie dziękujemy. Patronat medialny nad przedsięwzięciem sprawowały magazyny: „Builder”, „Autostrady”, „Mosty” i „Euroinfrastruktura XXI”.