Analiza rozwiązania konstrukcyjnego mostu wspornikowego sprzed stu lat - Mosty

Omówiono rozwiązanie konstrukcyjne mostu kolejowego znajdującego się w województwie lubuskim na terenie gminy Trzebiechów, w ciągu byłej linii kolejowej nr 379 Konotop – Sulechów.

W artykule przedstawiono syntetyczną analizę rozwiązań konstrukcyjnych historycznego mostu kolejowego o nietypowym schemacie statycznym, w którym środkowe przęsło zostało zawieszone na wspornikach przęseł skrajnych, w których zastosowano balast eliminujący odrywanie przęsła na podporze. Omówiono obecny stan techniczny konstrukcji obiektu. Przeprowadzono podstawowe obliczenia statyczne mostu dla obciążeń kolejowych z XX wieku.

Artykuł został opublikowany w wydaniu 3/2016, str. 26-29


W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij