Projektantem mostu oraz autorem technologii budowy metodą nawisową jest Tadeusz Stefanowski z firmy Transprojekt Gdański, generalnym wykonawcą – firma Budimex SA.

Przeprawa w ciągu południowej obwodnicy Ostródy w województwie warmińsko-mazurskim jest wykonywana w ramach budowy drogi ekspresowej S7 i DK16. Most ma na celu bezkolizyjne przeprowadzenie drogi krajowej nr 16 nad ciekiem wodnym Ornowska Struga, dwoma przejściami dla dużych zwierząt, istniejącą przebudowywaną drogą gminną oraz projektowanymi zjazdami nr 1 i nr 2, jak również drogą dojazdową DD 9. Obiekt znajduje się nad głęboką rynną polodowcową jeziora Morliny.

Artykuł został opublikowany w wydaniu 5/2017, str. 75-78.


W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij