STANDARDOWE FORMY REKLAMY |
|
RODZAJ REKLAMY |
WYMIAR |
2 strony reklamy (rozkładówka) |
464 mm x 330 mm + 4 mm spad |
1 strona reklamy |
232 mm x 330 mm + 4 mm spad |
1 strona artykułu sponsorowanego |
5000 znaków (ze spacjami) |
1/2 strony reklamy (pion/poziom) |
pion: 95 mm x 300 mm poziom: 203 mm x 146 mm |
1/3 strony reklamy (poziom) |
poziom: 203 mm x 93 mm |
EKSPOZYCYJNE FORMY REKLAMY |
|
ZŁOTY PAKIET Skrzydło I okładki
|
2 strony na papierze o podwyższonej gramaturze przy I okładce pisma + logo firmy na marginesie I okładki |
SREBRNY PAKIET (z wypustką) |
2 strony na papierze o podwyższonej gramaturze + wypustka z logo firmy |
IV okładka (ostatnia zewnętrzna) |
232 mm x 330 mm + 4 mm spad |
III okładka (ostatnia wewnętrzna) |
|
II okładka (pierwsza wewnętrzna) |
|
strona 3. (obok II okł.) |
|
strona 5. (przy wstępniaku) |
|
strona 7. (przy spisie treści) |
|
strona 8. lub 9. |
|
dodatkowy lakier UV |
wybiórczo na 1 stronie reklamy |
insert (min. 2500 szt.) |
|
Formaty plików
Studio graficzne pracuje z komputerami klasy PC. Gotowe reklamy przyjmowane są w postaci cyfrowej, wykonane za pomocą programów InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw lub innych, a następnie zapisane w drukarskim formacie pdf (do wersji 1.4 włącznie).
Uwagi
Materiały do przygotowania reklamy przez studio graficzne Elamed Media Group
Studio Graficzne opracowuje projekt reklamy, który jest zatwierdzany przez reklamodawcę. Projekt może być przesłany do akceptacji pocztą elektroniczną (pdf).
Projekt reklamy przygotowany przez studio graficzne jest własnością Elamed Media Group nie może być powielany bez jego zgody. Możliwe jest wykupienie praw autorskich do projektu w celu wykorzystania go w innych publikacjach.